Nu har den kommit!

Japp igår kom den. Äntligen! Mycket efterlängtad! Tycker lite synd om min älskade Tobias bara men han får helt enkelt vänta ett tag........ så får han nog sin oxå. Jag pratar om min mobil, :)
Nu slipper man tänka på att ta med kamera när man ska någonstans. Man har ju alltid med sig sin mobil (eller iaf om man inte glömmer den som jag har börjat göra mer och mer =/ ). Nu gäller det bara att lära sig alla funktioner och grejer. Känns så konstigt att trycka på skärmen och inte på knappar längre. Men man vänjer sig nog ganska snart. Än så länge är jag nöjd iaf. :)
Tobias mobil var tydligen slut på lagret så vi får väl se när den kommer. Tycker så synd om honom för han har liksom längtat liiiite mer än mig. Men han får låna och knappa på min tele så länge. :)

Kommentarer
Zara

Införskaffade mig också en ny mobil för några veckor sedan. Super skoj att lära sig nya saker och det är svårt att hålla sig från den. =)

2010-11-12 @ 13:20:30
URL: http://zaramellqvist.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback