Måndag

Nu har jag äntligen fått tummen ur och laddat in alla bilder på datorn!! Så nu ska jag skicka efter bilder och sedan ska jag försöka uppdatera med lite bilder här oxå. Men det kanske kommer ikv..

Natten var faktiskt ganska bra! Moa sov till 2.45 innan hon ville ha mat. Sedan vakna hon vid 5 igen och åt och sedan kom Love in och la sig hos oss ungefär samtidigt. Klockan 7.30 vad det dags för mat igen och då ville Love gå upp. Sedan försökte jag somna om men utan att lyckas. Moa ville nämligen inte sova. Men när jag klev upp så somna hon...typiskt! Aja, men känner mig faktiskt ganska utvilad idag. Lite tät i näsan bara. Men det är väl dom flesta nu för tiden.

Här kommer 2 bilder som jag tagit med mobilen så det är dålig kvalité. Men så söta bilder tycker jag! hehe




Kommentarer
Emma

Hihi. Sööööt-ongar. <3

Nää blev inget öf, eftersom ingen annan skulle dit såå hoppade jag det oxå eftersom en vän ringde och ville komma på besök. :) När ska ni börja gå igen.?

2010-02-08 @ 19:00:56
URL: http://emmaevelinah.blogg.se/
Emma

Vi ska dit imorogn. Woho. Då ses vi såå kan dom stora killarna leka. :)

2010-02-09 @ 10:01:43
URL: http://emmaevelinah.blogg.se/
Marie [Mamma till William]

Ja jätte billigt är de väl inte =P

2010-02-10 @ 19:28:55
URL: http://mzetterblad.blogg.se/
Puppaj

Meeen guud va söt han e Love :) pussa på sin lilla syster :) tihi, lilla Moa =)

2010-02-10 @ 20:59:29
Puppan

Du får gärna skicka bilderna till mig :)

2010-02-11 @ 07:53:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback