Då var det dags...

dags att uppdatera. Det var ju ett tag sedan nu!! Men jag har verkligen haft fullt upp!!!
Så den enda ledig dagen vi hade drog vi till Ullared för julklapps inköp men även för att köpa en jacka till mig. Det behövdes!! Var väldigt kallt att gå omkring i min vårjacka!
På kvällen var det sedan julbord. Mycket trevligt!
Onsdag och Torsdag jobbade Tobias HELA dagen så då var jag på öppna förskolan med barnen på onsdagen och igår skulle vi ha träffat Angelica, Anthon, Maria och Nellie. Men Love blev "sjuk". Jag tror det är någon slags magsjuka. Först trodde jag att det kunde varit att han ätit massa katrinplommon dagen innan men när han idag har fått feber och klagar på ont i magen också så är det väl något sånt. Jag vet inte. Igår var han ju jätte pigg och glad efter han bajsat. hmm...ja vi får väl se vad som händer. Vi får stanna hemma idag iaf.
Eller jag sitter ju på jobbet nu men eftermiddagen får spenderas hemma. Det kan ju behövas. Lite städning är det behov av hemma. Blir ju lätt lite lite av det när man inte är hemma eller har två gnälliga barn som ska klänga på en hela tiden...
blablabla...

I alla fall så är helgen bokad. Jag ska på barnloppis imorgon och om det inte syns några mer symptom på Love idag så ska vi åka och kolla på hans Idol Eric Saade imorgon.
Söndag är det tipspromenad i vanlig ordning och sim för Love. Så jag håller alla tummar på att Love håller sig frisk!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback