GLAD MIDSOMMAR!

Idag är det midsommar och jag hörde regnet bara några minuter efter jag stigit upp....pust! Hoppas hoppas det kan hålla upp när vi ska till Storegården iaf!! Det finns iof regnkläder så vi får väl dra på oss det isf. Men det ska ju vara sol när man är på storgården! När jag var liten var det alltid fint väder när vi var på Storegården(på midsommar)!

Efter det blir det väl lite mat och kanske lite tävlingar hemma hos min mor och far. =)
Nu har jag kokat havregrynsgröt så jag ska sätta mig och äta frukost.

Kommentarer
Marika

Jasså de tycker du ;) nä de har jag inte drömt än haha men man vet ju aldrig när det bäörjar ;)

2009-06-22 @ 20:02:47
URL: http://marikablom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback