Ingen rubrik

Jaha...då sitter man här igen. I söndagas var vi och hälsa på Emma, Christian, Miio och Alex. Äntligen blev det av. Jag hatar själv när folk drar sig ur i sista stund, så det kändes inte alls bra när vi inte kunde komma i torsdags! Men nu blev det äntligen av och det var jätte trevligt! =)
 Igår blev vi bilägare igen. Skönt att äntligen ha bil igen och en sån som vi har letat efter oxå. =) Efter vi köpt bilen åkte vi till Emaus och kika på djuren och träffa Loves farmor och kusin.
Idag ska vi försöka städa lite här hemma och sedan får vi besök av familjen Antonsson.

Jag läste en insändare i ttela (Trollhättans tidning som vi kallar den) om NÄR man ska kunna sova på dygnet. Detta var ett svar på en tidigare insändare som jag tyvärr missat så jag vet inte exakt vad den handla om. Men förstod väl på ett ungefär att det var något om högljuda människor som lät på kvällarna när deras barn skulle sova. Då tyckte denna skribent att vadå? Det finns ju folk som jobbar nätter. När ska dom få sova? Och barn är så anpassningsbara så dom bryr sig inte om att det låter.
Men då undrar jag. Ska det inte finnas någon tid på dygnet som det faktiskt är lugnt och skönt? Även om man faktiskt inte skulle vakna av ljuden så blir man inte utvilad om det är ljud runtomkring. Hjärnan tar ju in det ändå.. Aja, ovanligt korkat skrivit iaf!!

Kommentarer
Angelica

tjena tjena.. jag, anthon, maria och nellie var också i emaus förra veckan.. det gillade de massa.. vad tyckte love? vad blev det för bil då? kram

2009-07-21 @ 20:13:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback