Nöjd med dagen

Även om jag inte hunnit med alt det jag ville idag så är jag nöjd! Det är såpass lite kvar att göra så det får bli på torsdag ist... Imorgon jobbar Tobias hela dagen och slutar först på torsdag klockan 10, men sen har vi massa dagar ihop. Ska bli skönt! Blir inget ullared för mig som det ser ut nu. Jag har verkligen inte råd och då är det inget kul att åka! Man åker ju för att fynda och handla billigt. Men har man inga pengar så känns det ganska meningslöst! Då kan jag åka efter nästa löning ist... jaja...

Imorgon är det babysim. kul kul! Love gillar det verkligen! Förra gången var vi själva med simfröken så vi hoppas på fler barn imorgon! Vist var det skönt att vara själva men Love vill nog träffa alla barnen! hehe...

Nu ska jag kolla vidare på matchen. Heja Färjestad!

Kommentarer
Emma

Hej. Nej jag trivs inte alls här. Saknar vänner och familj. Jag har bott här i ett år . Och jag har fått kontakt med några vänner här .

2009-04-07 @ 23:49:51
URL: http://benjaminsmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback