Oj, nu var det ett tag sedan igen..

I fredags var jag inte hemma på hela dagen nästan. Först var jag, Love och min syster Jenni på ladan och handla lite. Sedan ringde min bror och han hade inget att göra. Så vi åkte och fika med honom. Sedan åkte Nisse iväg och vi åkte vidare och hämta våran lillasyster. Så åkte vi ut till överby och gick där tills det stängde. Efter det körde jag hem dom och åkte hem med Love och gav han mat och natta honom. Sedan gjorde jag mig iordning och så kom min syster hit för att passa Love. Jag och Tobias  gick ut en sväng på krogen. Det var väldigt trevligt!! Men när vi kom hem klockan 00.30 så satt Love i soffan och pilla med sina tår..hehe... Söt han är. Så jag gav han lite mat och sedan somna han om.

Igår var det kalas. Då fick Love ärva en hoppgunga av sin syssling. Den tyckte han var väldigt rolig! Så har min syster Emma sovit här i natt oxå, så vi har umgåts hela dagen idag. Nu ska jag köra hem henne så får vi se vad som händer senare idag!

Har du/ni haft en bra helg??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback