Hemma igen..

Idag har vi varit och hälsat på Lover farmor i hennes underbara hus. Så mysigt och lugnt där. Ett ställe man skulle kunna ha semster på! Åkte efter klockan 12 någon gång och var hemma klockan 20. Så nu har vi kollat på Idol och nattat Love. Kollar på "Vem kan slå Filip och Fredrik" nu i min ensamhet. Tobias har precis åkt till jobbet. Så jag får sova själv i natt... Men det ska väl gå bra. Man får ju iaf breda ut sig så mycket man vill. ;) hehe...

Imorgon kommer familjen Antonsson på besök. Det ska bli trevligt!!
Nu ska jag kolla klart på tv och sedan blir det sängen. Så man hinner sova något innan man blir väckt.


Jag har föresten hört att barnen sover bättre när man slutat amma.. Någon som har någon erfarenhet av detta??

Kommentarer
Emelie Ljungqvist

Jag slutate amma när Engla var 2 månader och sen dess har hon sovit hela nätter!

2008-09-12 @ 07:51:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback