Tätinäsangänget

Ja, här är det lite förkylt! Love är nog mest snorig för att hans andra tand ploppat upp nu. Men jag och Tobias är oxå lite snoriga. Lite jobbigt sådär. Men nu är vi iaf i Skövde. Vi kom inte alls iväg när det var planerat men till slut så var vi på väg. ca 2,5 timma försenade. Men med en gnällig och snorig unge som vägrar sova så hann jag inte packa något igår.
Imorgon ska vi då på bröllop. Love ska vara med Jenni i Skövde. Men är han lika snorig och gnällig imorgon vet jag inte om jag har hjärta att lämna honom här. min lilla stackare! Vi får väl se...nu ligger han är och vill inte sova!
Men men....nu ska vi kolla lite på Andra Avenyn... 

Svar till Felix: Det beror ju på vad man dricker! hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback