Öroninflamation

Idag har jag jobbat. Tobias och Love har varit hemma och varit sjuka. Stackare! Love hade över 39 grader och var helt slapp och bara ville sova hela tiden. Så vi fick ringa vårdcentralen som sa att vi skulle ringa näl. Så vi fick en tid att komma upp. Vi skulle vara där 15.00 och kom in 16.15... Inget kul att sitta och vänta så länge med en gnällig och febrig unge! Men men....väl innne gick det ju fort iaf. En kik i öronen och sen var det konstaterat att Love har öroninflamtion i vänster öra. Så nu ska han käka penicillin i 5 dagar. Min lilla älskling!
Jaja...nu har han precis somnat. Så jag ska göra mig iordning och lägga mig jag med, så man kanske hinner sova något!!

Kommentarer
Marika

nämen stackars han usch då!

2008-10-30 @ 15:47:38
URL: http://marikablom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback