Fullt upp

Ja idag har vi inte varit hemma många minuter! Men imorgon ska jag försöka vara hemma hela dagen!
Efter att vi käkat frukost och gjort oss iordning så gick vi ner till stan. Vi skulle hämta ut några paket. Sedan blev det ÖF för mig och Love och Tobias körde vi till jobbet. Efter ÖF var det purékursen. Det var sista gången idag. Det har varit väldigt trevligt! =)
Så när det var slut så körde vi bilen till Tobias jobb och skulle lämna nyckeln till honom. Men då var dom inte där, men som tur var så var dom på vägen hem så det var bara att börja promenera. Så då har jag fått dagens promenad oxå..
Love håller nog på att få en tand oxå...inte undra på att han varit gnällig och sovit dåligt!!
Får väl se hur lång tid det tar innan den ploppar upp.. Men det är ju delade känslor med att han ska få en tand! Jag ammar ju fortfarande så inte så jätte kul med en tand i bröstvårtan!! Men men...vi får väl se hur de går. I värsta all får man väl sluta amma..eller försöka med en amningsnapp...
Ne nu ska jag gå och lägga mig!!!!

Kommentarer
Puppan

tihi vad kul om det är så.. ser du den eller tror du bara att den är påväg ??? Kraam

2008-10-08 @ 00:01:47
URL: http://puppan91.blogg.se/
Marie [ Williams Mamma ♥ ]

Njae det e ingen bebis ;D

2008-10-09 @ 12:43:03
URL: http://mzetterblad.blogg.se/
Marie [ Williams Mamma ♥ ]

haha nej då.. Hade jag vart gravid hade jag berättat det :) Då hade jag inte kunnat vara tyst :)

2008-10-09 @ 17:08:06
URL: http://mzetterblad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback