Helgen..

I Fredags åkte vi till Hjo för att campa med min familj. När vi kom dit boka vi en plats till husvagnen för mina föräldrar skulle inte komma förens klockan 22. Efter det gick vi och käka en bit mat och sedan promenerade vi hem till Tobias föredetta arbetskamrat och hans familj. Mycket trevliga människor! =D
Sedan gick det i flygande fart bort till campingen igen för att hinna vara där innan 22...(inte så lätt att få med sig 2 alkoholpåverkade människor!) det blev lite knappt om tid! Men men...väl där fick vi en elplats iaf och det vara bara att börja packa upp förtältet till husvagnen... Sen blev det lite öldrickande för dom som kunde..
Dagen efter gick vi då på hantverkasmässan (det var ju det vi kom dit för)... På kvällen blev det 5-kamp och en väldans brakfest..haha..
Skulle åkt hem innan klockan 15 igår men vi kom inte iväg förens klockan var 19..men men..hem kom vi och jag har sovit superbra i natt!! Love har skött sig bra också påvåran lilla semester...men det är klart att igår hade han nog hemlängtan! Han gillar ju inte att vara borta för mycket från hemmet!
En sak konstatera jag iaf....man känner sig ganska mycket utanför när man bara är med Love hela tiden och alla andra dricker och har kul... T.ex. så skulle jag natta love inne i husvagnen, då börja dom spela yatzy där ute så jag fick inte va men...menmen... Man får väl ta igen det någon annan gång.. Tobias får väl ta hand om Love nästa år när jag inte ammar längre!!

Kommentarer
mezzie

Åh oki,jo för min mormor umgicks nämligen med en folke och då måste de va samma :-) För jag tyckte jag kände igne han så väl eftersom man varit med dem så mycket när man va mindre.

Ja det blir allt den i mitten med :-)

Ha en trevlig dag!

2008-07-14 @ 12:24:53
URL: http://mamatill2.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback