Ingen rubrik

Idag blev det lite ärenden efter jag hämtat Tobias från jobbet. Vi var på systemet och köpte lite olika öl. Vi ska bjuda mina föräldrar på middag här imorgon så då får vi ju ha lite goda öl att dricka oxå. Sedan gick vi och köpte en present till Marika. Hon fyller ju år på Måndag. Så jag köpte en *pip*.....haha...det trodde du va! ;) Hoppas hon blir glad iaf!

Vi var hemma hos min far och mor förut. Jag ville låna borrmaskin och några pluggar. Men vi kom fram till att det inte behövdes och så hade han inte tillräckligt med plugg så vi ska väl åka ut till coop till morgonen.. Ska hänga upp två hyllor och två speglar. Men det är ju inte direkt några bra väggar här för det!!!!!!! Jä*la tunn gips!


Men nu ska jag nog hoppa i säng tror jag! Så man orkar med morgondagen! God natt!

Kommentarer
Marika

haha nu kommer jag inte kunna sova bara för de ;)kommer ligga och fundera på va fasen du hittat på för nått tokigt nu jue ;) pusssss

2008-08-15 @ 22:53:16
URL: http://marikablom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback