2 dagen 2011

Japp, igår var första dagen 2011. En väldigt trött dag men otroligt trevlig!
Vi blev bjudna hem till våra vänner i Onsjö på middag. Mums!! Moa tyckte det var dags att släppa taget från bordet och ta en promenad på egen hand. Så minst 12 steg blev det iaf. Min lilla tjej böjar bli stor! Om 18 dagar fyller hon faktiskt 1 år. Vart har den tiden tagit vägen???

Idag sitter jag på jobbet. Längtar som vanligt hem till mina underbara barn! <3
Ikväll kommer min bror hem fån Chamonix så vi ska väl försöka träffa honom också.
Imorgon jobbar jag eftermiddag och Sedan har vi hela veckan ledigt så vi får väl se vad vi hittar på!

Kommentarer
Therese - Hampus & Pontus mamma

Underbart :D

Ja, tänk att fisarna skall fylla 1 redan :O



Tänkte höra om ni kanske ville leka med oss på onsdag?? Är nämligen ledig då ;D

2011-01-02 @ 21:34:14
URL: http://nuppi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback