usch

Nu har jag verkligen varit dålig på att uppdatera. Men det blir väl så när jag och Tobias jobbar om varandra och man har dåligt med tid. Lördag och Söndag var vi dessutom ute hela dagarna och greja. Fixade bilen. Bytte däck, tvätta invändigt och utvändigt. Så nu är den jätte fin :)

Just nu sitter jag på jobbet och är irriterad på att Moas doktor inte ringt mig än om provsvaren som hon hade lovat att göra i Måndags. Men idag börjar hon tydligen jobba klockan 13 så då SKA jag få tag på henne. Väldigt jobbigt att gå och vänta. Förstår hon inte det!?

Imorgon ska jag jobba igen....jag är så sjukt trött när jag måste gå upp så tidigt! Men men...bara att bita ihop. Jobba måste man ju om man vill ha pengar att leva för...hehe

Jag längtar efter mina barn nu! Vill bara krama om dom! Älskar dom så! Underbara barn!

Igår satt jag och några vänner och prata om barn och sjuka barn. Jag är glad att mina barn är så friska så dom kan trottsa och orkar ha en egen vilja! Det är inte rättvist att vissa barn ska vara dödsjuka! Usch!!!

Ska försöka ta tag i mig själv och lägga in lite bilder snart. Kanske idag kanske imorgon...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback