Underbart väder!

Åh va härligt med vår! Nu har det varit jättefint väder i flera dagar! Underbart! :)
Vi har spenderat mestadels av våran vakna tid ute och jag har redan hunnnit bränna mig i nacken...aj aj... Man tänker verkigen inte på att solen tar så mycket som den gör nu! Så det är väl bara att börja smörja in barnen så inte dom också bränner sig!!
Det har varit några intesiva dagar nu och jag har inte hunnit med vårat hem. Men nu idag har vi röjt upp det värsta iaf och damsugigt och våttorkat golven.
Jag har på köpet med sol och "för lite" kläder fått lite ont i halsen.. Inte bra!! Men men...vi får hoppas det går över snart!

Nu är det ju påsk men här hemma betyder ju inte det att vi är lediga.. :(
Jag jobbar lör-, sön-, måndag... :( Men imorgon ska vi hinna med lite familjeträff på Tobias sida iaf. Trevligt trevligt! :)

Glad Påsk på er!

Kommentarer
Emma

=) Tack för omtanken! =)



Ja men dom avråder att utsätta sig för vattenkoppor om man inte vet till 100 om man haft vattenkoppor för det är inte så bra att få det som gravid. Men det ska inte vara någon fara för mig nu eftersom jag vet att jag haft det =)



Men som sagt, tack för omtanken =)

2011-04-22 @ 08:50:02
URL: http://emmaaronsson.blogg.se/
Malin

Vinnaren är dragen! Kolla i bloggen och se om du har vunnit! ;)

2011-04-25 @ 10:13:28
URL: http://mandarinklyfta.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback