På jobbet..

Sitter på jobbet och har lite tid över. Som vanligt när man jobbar eftermiddag. Finns inte så mycket att göra då. Så jag tänkte jag kunde skriva några rader här. Har ingen aning om vad jag ska skriva egentligen men kände att det var dags för en uppdatering!!!
Haft en bra vecka! Var ledig lördag till tisdag så jag har njutit av mina barn och deras sällskap! Tobias har jobbat en del så har varit mycket själv med barnen. Och av någon konstig anledning uppför dom sig alltid mycket bättre när jag eller Tobias är själva hemma med barnen. Konstigt det där att dom inte tycker det är bättre när vi är båda hemma så dom kan få mer uppmärksamhet! Tror jag skrivit om detta förut men men...
Härliga underbara älskade ungar! Underbart att spendera tid med dom!!

Nu sitter jag som sagt på jobbet och jobbar tills sent ikväll och sen hem och sova för att börja tidigt imorgon. Har planerat att gå ut en sväng imorgon och svänga dom lurviga med min syster. Ska bli riktigt kul!! :) Men då gäller det ju att man får sova bra inatt! Annars är man ju dödstrött vid 23tiden imorgon ;)

Har ju tänkt lägga in lite bilder men har varit för lat helt enkelt. ;) Ska försöka lösa det någon dag! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback