Fullt ös!!!

Ledig dag innebär att vi kan hitta på massa skoj!! Inte ofta jag och Tobias är lediga samtidigt så idag passa vi på att åka hemifrån och ha kul!
Morgonen startade 6.45 då jag gick upp med barnen. Tobias fick ligga kvar och dra sig för det brukar vara min "uppgift" så idag fick han lite sovmorgon! :)
Klockan 11 var vi på 3stads lekland och träffa Marika och Alvin. Efter lek, bus och fika i3 timmar så var det dags att åka. Vi åkte då till överby för att inhandla lite nödvändiga saker så som linser till mig och kattsand. Love fick sig även ett par nya Spidermanskor som han är jätte stolt över! :) Sedan bestämde Love att vi skulle äta på Max (konstigt nog då han ätit där typ 3 ggr i sitt liv) så det gjorde vi. Sedan hem för att få lite besök av Farmor. Mer fika och sedan lite fredagsmys. Idag har varit en riktig "skräpmatsdag"! ;)
Men nu är ungarna i säng och det är dags för mitt och Tobias fredagsmys. Chips, dipp och kanske någon öl ;) Mums!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback