Babbel

Jaha, va händer då?
Jag har så lite att skriva om så det blir aldrig att man uppdaterar. Eller så finns det liksom inte tid.
I Söndags hade vi lite kalas för både Love och Moa. Deras kompisar kom och firade dom. En lyckad tillställning!! :) Tyvärr glömde vi ju ta bilder i allt stressande....hehe. Men tror vi kan få tag på några från familjen Lindskog. :)

Igår tog jag tag i våra köksskåp. Varje gång man öppna och ville ha något ramla något annat ut. Men det fanns MYCKET som var för gammalt så nu får allt plats och man ser vad som finns i dom oxå. ;)
Jag torkade uppe på skåpen också när jag tog bort dom stora plastlådorna som vi haft där uppe på. Vi har haft all Loves mat där men nu äter han ju nästan samma som oss eftertsom det "bara" är mjölk han inte tål nu. Så nu blev det fint där iaf! :) Längtar tills vi får hem ett skåp som vi ska ha allt vårat porslin i. Då kommer det finnas plats för all "skit" vi har! ;)

Idag kör jag ett långpass på jobbet. Tur att jag hann pussa lite på barnen innan jag åkte hemifrån för när jag kommer hem ikväll sover dom. Eller borde göra iaf om allt gått som det ska! ;)

Kommentarer
Therese, mamma till 2 underbara huliganer

Jonas har några ;P Några på bara Love som var både fina och roliga ; )



Visst är de sååå gott när man får rensat ur skåpen och man får plats med det man faktiskt använder ;P Inte en massa annat som man aldrig använder. Skulle man våga/orka ta sig ett röj i förrådet skulle nog verkligen massa åka nu... Har kommit till en slänga fas tror jag. Ut med allt som tynger och in med de som lättar upp : )



Visst ät de dubbel känsla. Man skulle vilja att de var vakna så man får säga god natt och kvällsmysa lite med dem också. Men sedan vill man allt att de skall sova väldigt gott när man kommer hem : )

2012-03-08 @ 11:53:45
URL: http://nuppi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback