Sen till jobbet

201201172272 (MMS)

Moa sa: -sen till jobbet, måste fynda mig! Sedan sa hon hej då och gav mig en kram och en puss och gick mot ytterdörren. Hörde hur hon greja där ute och när jag kom ut i hallen hade hon tagit på sig. Sedan tog hon sin påse som hon packat med massa kritor och färgpennor och gick ut. Stod och titta på henne i fönstret när hon gick ner för garageuppfarten. Sedan stanna hon och titta sig omkring och började gå längs trottoaren. När jag tyckte att hon gått tillräckligt långt öppna jag altandörren och ropa på henne. Men hon ropa bara tillbaka. -Jobba barnen, är sen, måste fynda mig! hahaha Söta unge! Hon har oxå kommit på att man får oftare det man vill om man säger snääälla mamma! Hon är inte dum ;)


Kommentarer
farmor

Haha, det hade jag velat se. Det är ju en hel historia om vad hon kan göra och tänka som visar sig i denna händelse. Ses på fredag!

2012-01-18 @ 09:17:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback