Lördag

Idag lånade jag ut Love till min bror och hans tjej. Dom tog med honom till Halleberg och grilla korv. Det hade gått jätte bra och Love berätta att han hittat kottar och pinnar och att han ätit kalla korvar.. hehe.
Då passade jag och Moa på att åka till överby (köpcentrum) för att handla en present till kalaset hemma hos familjen Lindskog imorgon. Moa slapp vagnen och hon skötte sig jätte bra! Tills att hon blev lite väl trött och inget var bra så jag fick bära henne till bilen. När vi åkte hem somna hon. Men en mysig fika hann vi med iaf. :)

När Moa vaknat ska vi hämta hem pappa Tobias som varit på jobbet i över 26timmar. Sedan kanske vi åker och köper lite godis. Det är ju faktiskt lördag ;)

Sedan blir det nog en lugn kväll bara. :)

Kommentarer
farmor

Tänk att Love är så stor så han kan vara hemifrån utan sina föräldrar. Han e då så väldans redig!

2012-02-15 @ 09:23:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback