Finns inget att skriva

Här på bloggen händer det inte mycket. Men det är för att det finns inte så mycket intressant att berätta heller! Vi jobbar mest och är hemma resterande tid. Barnen har tappat öronen och det är mest bråk hela tiden känns det som... =/ Men det går väl över någon gång...

Jag har ingen ork till något heller. Så huset förfaller! Men jag ska försöka ta tag i det nu tänkte jag. Barnen är ganska lugna idag iaf *peppar peppar* så lite kanske man får gjort.

En sak som jag undrar vad man ska göra åt är Moas rivande i böcker och papper. Love har aldrig gjort sånt men Moa kan liksom inte låta bli känns det som,... Suck!

Fast att dom har varit väldigt jobbiga det sista så har dom ju sina ljusa stunder oxå.. Hehe...

Moa kom precis till mig med 2 clementiner. En liten och en stor så sträckte hon fram dom och sa.
- Mamma. Hjälpa mig öppna den stora...... och liten. :)

En annan sak hon börjat med är att när hon sagt mamma och man svarar. -Ja. Så säger hon: - en sak. Istället för att säga typ -Vet du en sak. Så säger hon bara - en sak. Ganska gölligt!! :)

Love börjar använda sånna där "konstiga" ord som t.ex. kom han nyss och bar på en tung sak och sa: -Ser du hur enormt stark jag är mamma!?

Kommentarer
farmor

I vissa tider (nästan alltid vintertid) så består livet av att jobba, äta, handla, kanske städa och så sova. Det är då det gäller att bara stå ut! Sedan kommer nämligen en annan period och sedan kommer det där trökiga igen. Det är detta som kallas livet.................. Puss och kram farmor till dessa glada, gulliga ungar och deras duktiga, charimga föräldrar. PS Ni är jättebäst!

2012-02-24 @ 17:33:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback