Gäsp!

Ja usch va trött jag är!!! Sov jätte dåligt i 3 nätter, denna natten som var sov jag jätte bra OCH fick sovmorgon av min älskade sambo. MEN tror ni jag är piggare för det?? NEJ! Dessutom har barnen varit på väldigt gnälligt humör idag och Moa vägrade sova middag så hon har ju varit VÄLDIGT ledsen och gnällig!!
Men nu är det inte långt kvar tills dom ska sova och jag ska dricka några goa öl!!! ;) Det är jag värd!!! :p
Dagen har spenderats med goda vänner. Först i Onsjö och sedan på Stavre hos några andra vänner.
Barnen fick en peng och fick välja godis själv och det uppskattades ju iaf! Nu är det slut och Bolibompa går på tv:n.
Jag ska försöka röja upp lite här och sätta igång en maskin tvätt innan nattningen.
Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback