Dop!

Japp, idag var det dopdags för lilla Hilda. Barnens enda kusin på min sida.
Jag såg inte alls fram emot att åka själv med två barn till kyrkan och sedan församlingshemmet för att äta lite smörgåstårta och tårta! Och innan vi åkte ville jag klippa Love också som har blivit så långhårig. Han hatar att klippa sig och brukar tröttna innan vi ens hunnit ena sidan av huvudet. MEN idag gick det jätte bra! :) Och sedan packade jag med lite målarböcker och bilar och så åkte vi.
Och barnen skötte sig jätte bra i kyrkan och även efteråt. Jag är så stolt över mina barn idag!! Är alltid stolt över dom men idag är det lite extra! Eller väldigt mycket extra!! :)
Moa sov ju ingen middag så det hade ju kunnat bli riktigt kaos! Men påväg hem somna båda barnen. Så vi får väl se när det somnar ikväll. hehe
Ska se om jag jag kanske kan lägga in lite bilder här sedan.. :)

Kommentarer
farmor

Sitter på jobbet och bara längtar efter dom små trollen.

2012-04-30 @ 08:55:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback