Trevligare fredag kan man ju ha!

Trevligare fredag kan man ju ha! Dagen började så bra och jag skrev på facebook att det kändes som att det skulle bli en bra dag. Massa planer för dagen och det skulle bli så trevligt! Samtidigt som jag uppdatera med det meddelandet så kände jag att det skulle säkert hända något konstigt idag bara för att jag skrivit så. Och strax efter jag slutat jobbet så ringde dom från Loves förskola och sa att han skadat armen. Efter 4 timmar på Uddevallasjukhus hade Love fått ett blått gips. Två ben i armen var brutna. :( Tur att Tobias mamma hjälpte mig med barnen för själv hade jag nog inte klarat det. Min pappa var snäll och körde Tobias till sjukhuset oxå men när dom kom skulle vi precis gå in för att gipsa armen. Nu hoppas vi på en bättre dag imorgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback