Sitter på jobbet..... Idag har jag en del ...

Sitter på jobbet..... Idag har jag en del att stå i här. Hoppas dagen går fort så jag kan åka hem och pussa på mina barn sen. Igår slappa jag och älsklingen i soffan med pizza när barnen somnat. Gött! Värderingen som gjordes igår fick vi inget besked om utan vi ska ringa på måndag och få svar. Men det är ok för nu är den gjord och vi behöver inte greja mer på ett tag nu. Vist har vi lite små fix som ska göras men inga stora grejer. Det är en list som ska fast och några plåtar ute typ. Men nu ska vi börja umgås med varandra och våra vänner och familjer. :)


Kommentarer
Therese - mamma till 2 underbara huliganer

Visst känner man sig enormt osocial och lever i sin "lilla" renoveringsbubbla...

Kanske har tid/lust att ses någon dag här nu??

2011-09-02 @ 15:06:53
URL: http://nuppi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback