Moa kissa på toan. Förut när jag var på to...

Moa kissa på toan. Förut när jag var på toa så sa Moa att hon oxå ville kissa. Jag hade precis bytt blöja på henne och dessutom vet jag att hon aldrig kissar så jag sa att hon inte behövde kissa. Lite lat är jag väl men hon brukar bara tycka det är kul att sitta där och ta papper och torka sig. Men hon stod på sig och ville vist kissa. Så jag tog av henne blöjan och satte henne. Och vist ville hon ha papper med en gång. Men jag sa att man måste kissa först. Hålla här sa hon då och höll sig fast i ringen. Sedan vänta vi ett par sekunder och så kissa hon. :) Gissa om jag blev glad!? Så jag överöste henne med berömm och hoppas hon förstått Vad man ska göra på toa nu. :)


Kommentarer
Therese- mamma till 2 underbara huliganer

Gud vad kul Lisa : ) Redigt av Moa tummen upp

Pontus kommer efter han har kissat och meddelar att han vill ha ny blöja. Skall skaffa spelande potta till han när vi skall till Ullared i början på oktober, kanske blir mer intresserad av att kissa då ;P



Tänk Lisa, två blöjfria barn :D

2011-09-11 @ 20:16:09
URL: http://nuppi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback