Effektiv dag!

Idag efter vi käkat frukost här hemma åkte jag och barnen till Velanda och hälsa på Angelica, Anthon och Isak. Alltid lika trevligt!! :)
Efter det åkte vi och handla lite fredagsmys och sedan hem för att få Moa att sova. Love gick till sin kompis Alma och lekte. Så när Moa somnat satte jag fart.
Städa ur bilen och bytte plats på barnens bilbarnstolar, vek tvätt, körde en till maskin tvätt, städa och hängde upp tvätt. Så när Moa vakna så stekte vi pannkakor och ringde hem Love. Efter det så röjde jag av och sedan blev det lite chips för barnen framför tv:n.
Nu sitter dom där och käkar lite pop-corn oxå. Sedan blir det sängen för dom och jag ska iväg till stan med en kompis och käka lite mat och ta en öl eller två. :)
Nice!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback