???

201110061795 (MMS)

Ja man slutar aldrig att förvånas! :) I förrgår kallade Love fortfarande bokstäver för siffror. Alltså trodde jag inte att han kunde så mycket om bokstäver. Men så igår när vi var på öppna förskolan kom Love jätte glad och sa: -Här är Love bokstäverna. (Dom har sånna där brickor med bokstäver som man kan sätta på på en platta på väggen.) Visserligen var det inte exakt rätt men jag förstod ändå hur han tänkte. En 7 blev ett L ett stort A blev ett V och sedan var det E och O. Jätte stolt och glad blev jag då. :) Idag fråga han efter papper för han ville skriva Love bokstäverna. Så satt han och skrev medans jag duka fram frukosten. Sedan fick jag se. Detta blev resultatet. :) Ganska bra om jag får säga ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback