Jag går här hemma och myser!

Jag går här hemma och myser! Barnen har lekt så fint hela morgonen. Jag har städat lite och gjort mig en kopp kaffe. Nu ska jag läsa tidningen med Moa bredvid som Sitter och ritar. Jag mår så bra när det är städat och fint så jag gör inget annat än plockar här hemma känns det som. Men konstigt nog mår jag som sagt bättre av det. :) Moa vägrar ha blöja så hon går i trosor. Så där får jag påminna lite då och då så hon inte glömmer kissa på pottan. Är så glad över att Love leker inne i lekrummen nu oxå! :) En bra dag helt enkelt!


Kommentarer
Therese- Mamma till 2 underbara huliganer

Visst är sådana dagar helt underbara : ) man blir verkligen på topp :D

2011-10-31 @ 12:47:15
URL: http://nuppi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback