Inredning och ordning

Det är så kul att jag fått tillbaka lite energi och lust att fixa iordning lite hemma. Inte för att det är någon katastrof hemma men nu vill jag verkligen få ordning i dom sista rummen. Så idag ska jag införskaffa något bra att "sortera" papper i. Så som obetalda räkningar och sånt. En matta till lekrummet ska köpas oxå har jag tänkt och förut köpte jag en tavla dit också. Nästa steg är att ta ner den mörkblå filttapeten i det andra lekrummet och måla vitt där inne. Men det får vi se när jag får ork till. hehe
Men fortfarande kan jag inte bestämma mig om det är en bra idé att ställa datorn där nere. Men i värsta fall är det väl bara att ställa tillbaka den. ;)

Kommentarer
farmor

Låter jättebra! Visst är det väl kul att fixa och planera och drömma och ordna!

jag har sorteringsfack att ställa på skrivbord om ni behöver det.

2011-10-24 @ 15:46:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback