Vart tog min lilla tjej vägen?

201111011954 (MMS)

Vart tog min lilla tjej vägen? Hon pratar och pratar och har nu varit blöjfri på dagarna i 2,5 dag. 2 olyckor. En idag på dagis. Men på dagis vill dom ha blöja på henne. För dom tycker det är svårt för henne att göra sig "hörd". Dom har helt enkelt inte tid tror jag. Det förstår jag ju men det känns ju konstigt att ta på blöja när man går till dagis om hon är utan hemma. Igår höll hon sig i 2,5 timma innan hon sa att hon ville kissa. Idag har vi åkt bil ganska långt och det gick bra. Så idag köpte jag lite trosor och strumpor till Moa och jag jag var tvungen att köpa lite kläder till henne eftersom hon vuxit ur storlek 86. Så detta är lite av det jag shopa idag I Love it! :) När vi åkte bil förut hävde hon ur sig 2 meningar som jag inte alls har en aning om vart dom kom ifrån men hon sa iaf: - Mlomlom sitte unde min tol. (Mormor sitter under min stol) - Moffa Lennat tlampa på mig. (Morfar Lennart trampa på mig) Haha! Och varför hon säger Mlomlom vet jag inte då hon kan säga momor men vägrar kalla henne det..hehe Sötrump!


Kommentarer
farmor

Men, va gulligt! Hon blir så himla söt!

2011-11-02 @ 11:23:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback