Mina Hjärtan!

Om 2 månader fyller Moa 2 år. Jösses va tiden går! Hade någon sagt att hon fyller 1 så skulle jag nästan gått på det ;)
Men hon är ju så duktig! Helt sjukt va mycket hon pratar! Varje dag kommer det nya ord! 5ords meningar har vi hört. Och väldigt tydligt är det också och det är ju skönt att hon gör sig förstådd!! Och räkna till 10 kan hon (nästan). Hon hoppas över 5 varje gång av någon konstig anledning...hehe
På dagarna har hon ingen blöja. MEN det där med nummer 2 tycker hon inte om! Så vi får försöka ta på henne blöja när hon ska göra det. Hon blir helt hysterisk och vill inte bajsa fast att hon måste. Och då får hon ont i magen istället. Så det är ju lite problematiskt. Någon som har någon bra idé på hur man löser det???

Sedan måste jag ju skriva om min älskade lilla Love. Som inte är så liten längre! Han är så duktig så! Men eftersom Moa är mindre går ju hennes utveckling mycket fortare. Därför finns det väl inte så mycket att skriva om honom. Men jag är så stolt över honom!!!

Mamma älskar er mina underbara barn!!

Kommentarer
Malin [Foto&Vardag]

Jisses vad duktig hon är!! :D Molly har börjat säga att hon vill "tissi" och så sliter hon av sig blöjan och hämtar pottan..men lyckas då inte träffa rätt en enda gång, haha! :P Men hon pratar ju inte mycket än heller..bara enstaka ord..och ibland 2-ordsmeningar..

2011-11-29 @ 21:52:52
URL: http://mandarinklyfta.se
farmor

Ja, hon är verkligen ROLIG! Jag kommer på besök så fort jag inte smittar med baciller eller virus. Bamsekramar!

2011-11-30 @ 11:23:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback