Sjukhus

Idag var vi med Moa hos läkaren på Näl. Eftersom hon fortfarande inte blivit bättre med sin hosta trodde jag dom skulle göra lite mer utredningar men istället så blev det samma blodprov som vi tog i Januari och samma lungröntgen som vi gjorde i november. Men men...ett test tillkom iaf där som ska kolla hennes salter...hmm..
Hon har iaf inte gått upp något i vikt på 2 månader. Vilket naturligtvis inte är så bra. Men hon är ju pigg och glad iaf så det är ju det som räknas. :) Vi försöker allt "trycka" i henne mat ibland men är hon inte hungrig så är hon inte intresserad!
Så om 12 dagar (på Loves födelsedag) ska vi tillbaka till samma läkare fast med Love istället. Prata om hans allergier. Så får vi se vad som händer med det, om vi ska prova in någon mat eller inte.

Snart ska jag till jobbet och jobbar tills imorgon. Imorgon är förövrigt min födelsedag. :)
Då blir jag 25 IGEN! ;p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback