Helgen och dagen

I helgen flyttade jag ihop med familjen Lindskog...hehe;) Nä inte riktigt men nästan. Hela Lördagen våldgästa jag dom, först promenerade vi till barnloppis och sedan gick vi hem till dom och åt god mat och busa, och söndagen gick vi tipspromenad och sedan kom dom hit på fika. Mycket trevligt!!! :) Tack för att ni underhöll mig när Tobias jobba!! :)

På loppisen fynda jag 2 vårjackor(20+50kr) till Love och ett vinterställ(50kr) till Moa som hon kan nästa vinder! :) Var faktiskt vårjacka till Love jag var ute efter så jag blev nöjd!

Idag är Love på förskolan men ska hämta honom lite tidigare för vi ska åka och kolla hans öron. Han sa förut att han hade ont i örat och igår när vi bada tyckte han det var obehagligt att få vatten i öronen. Det har han ALDRIG haft ont av förut. Så vi får väl se vad dom säger.
Efter det ska vi hämta pappa på jobbet och sedan åker jag och Moa till Marika och Alvin och busar lite medans Tobias och Love åker till Vänersborg för att "visa upp" bilen. Vi blev ju påbackade för ett tag sedan så dom måste kolla vilka delar som behövs för att laga fronten på bilen.

Lite uppdaterat iaf. Jag måste bli bättre på att uppdatera här!!

Kommentarer
Malin

Njaa det vill jag inte påstå.. Jag har aldrig tyckt om sallad och tycker fortfarande inte om sallad men jag har gjort ett försök i alla fall ;)

2011-03-08 @ 14:57:27
URL: http://Www.mandarinklyfta.se
Tia

Heejsan Liza :)

Dom fins på Hm's hemsida , just de skorna har en dragkedja på sidan & kostar 129:- har jag för mej.

Jätte sköna att gå i & perfekt till sommaren :) !

2011-03-08 @ 20:17:24
URL: http://tiiabersan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback