Härlig helg

Denna helgen har Tobias jobbat heeeela dagarna!! Så jag har fördrivit tiden med mina underbara barn! I Lördags kväll hade jag lite kalas. Mums med tårta! :)
Idag har jag spenderat större delen av dagen med familjen Antonsson. Alltid lika trevligt!!!!!! Underbara människor som man verkligen kan vara sig själv med!! :) Är så glad att vi lärde känna dom! Dom finns alltid där i vått och torrt!

Idag var vi på tipspromenad igen. Härligt med en promenad i solskenet!
Imorgon är jag och Tobias lediga hela dagen. Det är lyx! Inte ofta det händer nu men förhoppningsvis blir det fler dagar sedan när Moa börjar på dagis!!

Vad ska man hitta på i veckan då tro? Inga planer faktiskt. Men något kul ska vi nog hitta på! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback