Födelsedag

Japp, så idag blev jag ett år äldre. En födelsedag som man inte direkt har märkt av!!
Love har varit på jätte dåligt humör idag och skrikit mer eller mindre hela tiden känns det som. Men alla har vi våra dåliga dagar så så är det ju. men jobbigt är det iaf! När han väl blev lugn så tyckte Moa att det var hennes tur att skrika lite tydligen. Men men...
Louise kom hit med barnen och fira mig lite med en fin present! Sedan gick vi till affären och handla ingredienser till tacos och gick hem och laga det. Sedan var vi vuxna HEEEEELT slut efter allt gnäll! Men god mat blev det iaf! :)
När Tobias kom hem från jobbet vid 21 så blev det lite Ben&Jerry glass. Mums!!! Så lite lyx på kvällskvisten på min födelsedag iaf! :)

Nu ska Tobias jobba hela helgen så jag håller tummarna för att Love kan ha ett par bra dagar nu!! :)

Kommentarer
Tia

Ja du säg det !

Och jag själv sa ju inget för allt var så nytt med ljust & så.

Men dagen efter när jag vaknade och verkligen tittade efter så blev jag helt knäckt , får hoppas de ordnar till det nu.



GRATTIS på födelsedagen föressten verkar som det blev en lyckad dag ;)

2011-03-19 @ 00:43:10
URL: http://tiiabersan.blogg.se/
Therese - Hampus & Pontus mamma

Vad blev de för smak på glassen då?? ; )

2011-03-19 @ 08:00:00
URL: http://nuppi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback