Då var båda barnen sjuka då. :(

Då var båda barnen sjuka då. :( Hosta och snor. Moa har lite feber nu och Love hade det igår kväll. Jag får nog sluta umgås med folk så Moa kanske kan få vara frisk någon gång. 1 år utan att bli frisk från förkylningen. Stackare! :( Nu ligger lillan och sover och Love kollar lite film. Jag är trött! Skulle behöva städa här eftersom hemmet rasar ihop när jag jobbar. Men vet inte om jag orkar. Kommer väl se likadant ut imorgon när jag kommer hem från jobbet igen. :( Jag ska ju snart åka och jobba och slutar 8 imorgon. Kommer sakna mina små älsklingar! Det är inte hälsosamt att vara ifrån dom så länge tror jag! Men men..pengar behövs ju och sedan har jag hela helgen att umgås med mina underbara älsklingar! Mys! Hoppas dom är feberfria då iaf!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback