Tji fick jag!

Jag skrev ju att Moa inte blivit lös i magen av att få tänder. Men dagen efter blev hon jätte lös. Trodde först att det berodde på att hon ätit massa vindruvor dagen innan men nu har hon varit lös i några dagar. Men jag ser att hon har en tand till påväg och konstigt vore det väl om man inte påverkas av att få så många tänder samtidigt! Stackarn! Hon börjar dessutom bli ganska röd under näsan pga all torkning! Någon som har tips på hur man kan lindra det? Om ni undrar över varför jag inte lägger upp så många bilder på Love just nu på bloggen, så är det för han vill inte riktigt vara med på bild. Eller iaf VÄLDIGT sällan!


Kommentarer
Linnéa

Ursäkta, men usch för att skriva sån information. Lös i magen hit, lös i magen dit. Röd... och nej, jag förstår mig inte på folk som skriver sånt i sina bloggar. Vem är intresserad av att läsa om det?

2011-06-19 @ 20:27:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback