Bla bla bla

Nu var det ett tag sedan jag skrev här men jag har försökt uppdatera lite med bilder iaf :)
Imorgon blir min lilla prinsessa 1år. 1ÅR!!!! Helt galet!! Vart har tiden tagit vägen????
Minns min förlossning som om det var igår. (Förutom exakt hur ont det gjorde förståss.) hehe

I Lördags hade vi barnkalas för henne. En ganska kaotisk tillställning men mycket trevlig!! :) Tack alla för dom fina presenterna!
Jag tror varenda liten leksak låg på golvet när alla börja gå hemmåt. Man såg nästan inte golvet. hehe Men Louise hjälpe mig att städa iaf. Tack! :)

Imorgon blir det kalas igen men då blir det inte så många barn så det blir nog något lugnare. Men säkert VÄLDIGT trevligt! :)

Igår hade jag en sån där dag när jag tog igen allt som vi skjutit upp....så det blev en del samtal och grejande och donande. Men nu har jag städat undan julen iaf. hehe. Bättre sent än aldrig ;)

Nu sitter jag på jobbet och när jag slutar så börjar Tobias sitt jobb. Men men...bättre att vi jobbar samma dagar kan jag tycka så vi får fler lediga dagar ihop. Undra ifall Moa får någon plats på dagis så jag kan börja jobba heltid i Mars????? Får nog ringa och kolla det.

Kommentarer
Zara

Vi plockade också bort julen igår. Har inte blivit av tidigare.

2011-01-19 @ 23:37:26
URL: http://zaramellqvist.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback