Dan före...

Idag klev vi upp klockan 7 här hemma. 2,5 timma senare fick jag äntligen barnen till att äta frukost. Nu skulle jag verkligen behöva sätta igång med städning här hemma!!! MEN!! Jag har ingen ork till det alls!! Usch! Men det kommer väl hoppas jag!
Idag ska jag, min lillasyster och barnen ut och trängas med hela Trollhättan på överby för att det är en grej jag MÅSTE ha. Sedan ska vi fixa ögonbryna jag och min kära syster.
Efter det någon gång får det väl bli städning. För ikväll är det den traditionella myskvällen med granklädning och skinkätning hemma hos mor och far. Skinkan är inte klar förens klockan slagit 00.00 så vi stannar väl inte tills dess. Men en tradition är en tradition!!! ;)

Imorgon får vi besök från Australien. Tobias bror och hans tjej kommer hit. Även Tobias syster med barn och förhoppningsvis svärmor och svärmors mor kommer oxå. Då ska vi (läs dom) äta skinkmacka och dricka julmust. ;)

När Kalle Anka börjar är det tänkt att vi ska sitta i soffan hemma hos mor och far. Vi får se hur det går ;) Efter det är det äntligen dags för julmaten!! Mums!

GOD JUL på er!!!!

Kommentarer
farmor

Vi kommer allesammans! Go Jul kram farmor

2011-12-23 @ 14:21:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback