Vilken dag!!!

Usch usch!!! Idag har inte varit någon höjdardag för mig!! Moa har varit gnällig i vanlig ordning! Kan bero på tänder men hon har aldrig klagat över det förut. Men nu i några dagar har hon varit helt otroligt gnällig! Jag blir heeeelt tokig! Så när jag väl fått henne att somna idag så la jag henne i sängen och tog på Love regnkläder och gick ut. Jag behövde ju måla!!!!! Men efter ca 10min behövde han gå in och göra nummer 2 om man säger så. Bad min mor att hjälpa honom men han ville inte ha någon hjälp så han gick in själv. Han brukar sitta där rätt länge så jag tänkte bara göra klart det jag höll på med och gå in sen. Men efter max 1 min så sitter han där inne och ropar! Så Moa vaknar. Grrrrr! Kommer in och då har han inte ens gjort det han skulle utan bara kissat. Hallå! Fatta att jag blev sur. Moa somnar nämligen inget mer även om hon bara sovit 10 min. Så idag har hon skrikit och skrikit typ hela tiden. Som tur är har ju barnens farmor varit här och målat så det har hänt något idag iaf! Och mina föräldrar har gjort klart förrådsväggen som dom började med i förrgår. :) Så den har vi målat idag oxå. :)
Men nu sitter jag här med 2 barn varav ett jätte gnälligt! Så det får bli tidigt i säng idag!!! För dom alltså. Jag ska MÅLA!!!!

Kommentarer
farmor

Men huset blir så himla fint! Det var jättekul att måla men nu är min målararm liteöm. Får träna på att få upp farten i den andra! Kramar till er alla från farmor som inte får någon kram av Love utan bara en puss!

Kramar till världens goaste!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2011-08-06 @ 21:37:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback