Varmt varmt!

Så härligt med värme! Önskar bara att Tobias var ledig också så vi kunde åka och bada!! Men men....igår åkte jag och bada själv med barnen men min bror, hans tjej och deras kompis med barn var ju där så jag kunde få lite hjälp. Det gick iof ganska bra men Moa börjar ju frysa så fort och då vill ju inte Love gå upp. Så han fick bada lite till med Nisse. Idag är det dock lite svalare ute så man kan nog klara av att vara ute utan att svimma av värmeslag...hehe
Får väl ta barnen till lekparken här en stund kanske.

Bygget på våran baksida går fort! Idag eller imorgon är dom nog klara. Sedan ska ju panelen på garaget bytas ut också men det kanske vi kan fixa själva. Vi får väl se. Ska bli skönt när det är färdigt så vi kan röja upp på baksidan och börja utnyttja den delen av trädgården också!
Här inne händer inte så mycket just nu. Lite svårt att greja med 2 barn. Men men....vi har ju många år på oss att få iordning ;)

Imorgon är både jag och Tobias lediga så då ska vi väl få till lite röjning iaf :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback