Tisdag

Nu sitter jag på jobbet. Längtar efter mina älsklingar där hemma!!! Efter jobbet idag blir det bvc med Moa. 1,5 års kontroll 1 månad för sent typ...hehe Men vad gör det!? Ska bli kul att se vad som händer idag. Kommer inte ihåg vad dom kollade när vi var med Love på den kontrollen. Men men...

Ikväll blir det lite trädfällning hemma om det är uppehåll. Ska bli gött att bli av med det. Ska väl försöka få bort några "stubbar" eller vad man kan kalla det. Massa grenar som sticker upp från att någon kapat en buske men inte tagit bort allt.

Så ser min dag ut och imorgon börjar vi skola in Moa på förskolan. Lite nervöst men det ska allt gå bra! :)

Kommentarer
Therese- Mamma till 2 underbara huliganer

Klämde nog ner 3 i min ensamhet då alla andra hade gått och lagt sig. Fanken vad goda de blev ;P

Vi skall dit imorgon. Skall bli skit kul, har ju inte varit där sedan 1 årskontrollen, så är verkligen jättenyfiken. Skall allt be de ta vikt och längd på Hampus också ; ) Är så nyfiken på vad BVC kurvan säger om honom nu.



Så spännande, hoppas att de kommer att gå toppen med inskolningen. Kommer hon och Love gå på samma avdelning eller blir de olika??

2011-08-16 @ 11:24:02
URL: http://nuppi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback