Fredag

Idag är det fredag och jag sitter på jobbet.
I förmiddags var vi på inskolning igen med Moa. Hon tycker det är jätte kul men har koll på mig hela tiden. Idag gick jag ifrån en kvart och hon hade väl blivit ledsen när jag gick och frågat efter mig men det är väl en normal reaktion eftersom hon inte "känner" fröknarna än. Men vid lunch åt hon minsann massa mat och satt kvar sist av alla! På måndag ska jag lämna en längre stund och hon ska äta där själv. Vi får väl se hur det går... hehe

Igår röjde jag och Tobias mamma massor hemma i trädgården. Vi tog upp tre stubbar och krattade upp efter att vi tagit ner häcken. Sopade uppfarten och målade det sista på vårat garage.
Nu är det bara en vägg kvar på baksidan som ska målas så vi hoppas på lite fint väder framöver!!!

Saknar min lilla familj där hemma!!! :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback