Träningsskor.

Japp, jag hittade ett par träninsskor idag. Väldigt bekväma och inte alls speciellt dyra! Så nu hoppas vi att dom blir bra! :)
Nu på kvällen har vi varit och hälsat på familjen Antonsson. Alltid lika trevligt. men nu är det ännu lite trevligare när barnen inte försöker slå ihjäl varandra varje gång...hehe  Lousie tog fram Amandas gamla kläder och sängkläder som jag fick kolla igenom. Så nu har jag lånat massa kläder i storlekarna 80-92 :)

Moa har ju lärt sig att vinka. Det är så sött. Så fort man säger hej eller hejdå så vinkar hon. Ibland säger hon hej oxå...fast mer "hee" Äh, svårt att beskriva hur det låter.  När man ger henne något så tackar hon oxå. Sötnos. Ibland så räcker det att hon hör varsegod så säger hon "tat tat". Min sötskrutta! :)

Kommentarer
Puppan

Vilken fin blogg du har nu syster (: så fiina kort (: lilla sötskruttan Moa är så söt, (när hon är glad) :P

2010-10-13 @ 09:06:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback