Idag har jag.......................varit p...

Idag har jag.......................varit på babysim med Moa. Hon gör mig så stolt! Hon är verkligen jätte duktig och "fröken" där tycker hon är som en fisk. Hehe.. Hon säger att vi har fått två fiskar till barn. Dom verkligen älskar vattnet båda två.:) Sedan tog jag med Moa på öf idag så hon fick leka lite där och Love och Pappa kunde få sova en stund. Två flugor i en smäll. På kvällskvisten åkte vi till min mor och far och skruva ihop hyllan, slipa den och måla sista lägret med färg. Så imorgon ska vi försöka få hem den. Hehe.. Det kommer bild imorgon på det förhoppningsvis. Nu ska jag sova innan Moa vaknar och ska ha välling.:)


Kommentarer
Therese - Hampus & Pontus mamma

sv: Ok så hon kör den taktiken hon. Här rycks de isär och sedan knökas de bara ner.. :D

2010-10-29 @ 18:52:29
URL: http://nuppi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback