Så...

Ja nu var det några dagar sedan jag skrev. Så har uppdaterat med massa bilder. :)
Idag är jag TRÖTT!! Tobias börja jobbet 13 igår och slutar 15.30 idag. Natten var SKIIIIIIIT! Moa åt kl. 00, 02, 04, 06.30 och sedan ville ingen av barnen sova efter sista matningen så då var det uppgång. GÄÄÄÄÄSP!
Men men...får hoppas på en bättre natt inatt! Ska väl lägga mig och vila lite nu. Båda barnen sover. Sedan blir den kalas och sen ner till Cruisingen som är här i Trollhättan idag.

Slänger in en bild till här som jag tagit idag. Love är nyklippt. :) Har bara tagit 1-2cm men ändå. Klippte det kortare i nacken iaf.


Kommentarer
Therese, Hampus & Pontus mamma

Oj då, har hon bara varit så hungrig eller inte ätit sig riktigt mätt? Hoppas att du får lite mer sömn i natt. Så utmattande att inte få sova på natten...

Känner verkligen inte att jag kan klaga nu när Pontus har ätit två gånger, vid 01 o 04 sedan vid 07 som alltid...

2010-05-29 @ 22:51:21
URL: http://nuppi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback