Magsjuka....blääää!!

Usch usch! I Lördags vakna Love och spydde. Men det blev inte mer än en spya och ingen feber. Så jag trodde det bara var något han ätit... Men så igår slog det till igen. Denna gången var det min tur. Usch! Jag var dålig i magen och mådde lite dåligt när jag gick upp på morgonen. Men jag tänkte att det går nog över om jag äter lite. Fick tvingat i mig lite fullkornsvälling. Men det hjälpte inget. När jag sedan satt och amma så kände jag att jag behövde spy. Så det var bara att rycka loss Moa från bröstet och springa till toan. Usch! Det är så äckligt att spy!! Men efter det kändes det mycket bättre så jag trodde inte det skulle bli mer än en spya för mig heller. Men va fel jag hade! Och va dåligt jag mådde!! Jag fick ligga ner så mycket som möjligt och jag hade så dåligt samvete för att jag inte kunde hjälpa till med barnen. Jag var helt orkeslös och mådde verkligen pyton! Runt 16-tiden kände jag mig lite bättre och satte mig vid datorn. Men där kunde jag inte sitta länge innan jag började må dåligt igen. Tänkte att jag går och gör lite nyponsoppa. MEN! Då höll jag på att svimma så det var bara att lägga sig igen. Tur att jag hade min underbara älskade Tobias hemma!! Han var så duktig igår!

Idag mår jag lite bättre. Men kan inte äta så mycket för då mår jag dåligt. Men åt lite frukost iaf och ska väl äta något litet nu.

Kommentarer
Marie [Mamma till William & GRAVID]

Nej jag känner inte ett dugg =( Tycker det är super tråkigt, hade nog förväntat mig att känna lite tidigare denna gången, med william kände jag i vecka 18. :/

2010-05-19 @ 19:28:04
URL: http://mzetterblad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback