jaha

Huset blev alldeles för dyrt....men men....hoppas vi hittar ett lika bra hus en annan gång! Vill gärna bo i Halvorstorp eftersom jag känner mig hemma där!!
Love sover nu och Moa ligger och jollrara och sprattlar, så jag tänkte bara uppdatera lite fort.

I Torsdags fira vi Lukas med att bowla och äta ute. Men nästa gång kommer vi nog gå någon annanstans och käka för det tog hundra år att få beställa, det var DYRT, smaka inte så mycket och man fick lite mat!!! Men men....trevligt var det iaf! Vi passa på att vara lite barnlediga. Tack Jenni som ställde upp och passa dom! :)

Igår var jag med barnen på 25-års fest. Klockan gick väldigt fort och Love blev trött och gnällig. Men jag hade allt trevligt ändå! Folk ställde upp och hjälpte till att underhålla honom lite. Synd att Moa blir så gnällig när man är bland mycket folk bara!! Jätte god mat var det också!! :) Tack Linnea och Felix för en underbar kväll!

Idag har vi varit och lekt med familjen Lindskog lite. Det är alltid trevligt att komma iväg lite så Love får någon och leka med och jag får någon vuxen att prata med. :) Tack för att vi fick komma med så kort varsel!

Nu väntar jag på att min älskling ska komma hem från jobbet. Han har jobbat över ett dygn nu och ska jobba ett dygn till imorogn. Men först ska vi få ha honom hemma i ca ett dygn. Mys!

Kommentarer
Marie [Mamma till William & GRAVID]

Va tråkigt att huset gick upp så mkt =/

2010-05-01 @ 20:45:46
URL: http://mzetterblad.blogg.se/
Therese, Hampus & Pontus mamma

Tackar själva : )

Även fast Hampus var väldigt dålig på att dela med sig denna gång :)

2010-05-03 @ 08:49:41
URL: http://nuppi.blogg.se/
Emma Evelinah

Näää.! Va synd. vad gick det upp i när ni hoppade av. det är förjäkligt att det är såå dyrt. =/ jag vill oxå ha er i h-torp.!

2010-05-03 @ 22:36:57
URL: http://emmaevelinah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback